SaraIdaSofia! -

Hello friday!!

Godmorgon! Jag vaknade pigg och alert imorse även om det blev lite sent igår, vaknar upp till 23 grader och strålande sol och klockan är bara strax efter 9 på morgonkvisten. Detta gillas =) Det kommer bli en galet underbar dag, kanske dags att göra premiärdoppet idag!? =D
Nu har jag har kokat mej lite kaffe och sitter nu i soffan och myser, Sveis har just lagt sej för en powernap och min man sover han med =)
Idag blir en bra dag, hoppas jag iaf =) Lär väl åka till Obbola när min karl vaknar. Sen får vi väl se vad som händer där =) Jag har då planerat att åka å köpa lite Svenska jordgubbar och hoppas att få njuta lite av solen :)
Idag får jag även hem lite gokaffe =) Har skickat min bror på uppdrag med att köpa lite wienerkaffe inne i stan =) Mums. Bästa kaffet jag vet :) Jag längtar typ =P
Jag fick nå il igårkväll och bar ner alla kartonger till förrådet och bar även ner lite saker som bara står och hänger utan någon egentligen funktion, dom har bara stått där för att vi aldrig idst bära ner dom =) men nu järnspika så är det gjort =)
Avslutar kanske denna underbara fredag med ett glas vin på balkongen!!

Idag ska jag komma ihåg att smörja in mig, för nu har jag blivit lite brunare och då vill jag inte bränna mej och så ska jag tappa all färg på studs. För bränner man sej inte så håller färgen längre!!
Hoppas ni får en bra dag
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0