SaraIdaSofia! -

hur kommer detta sig!?

Godmorgon!!
Sveis vaknade väl tidigt imorse men när hon sedan tyckte att vi skulle sova igen så sa inte jag emot!
Idag är de avslutning på bvc, min beställning av finväder verkade ju inte nå fram..
Hur som haver,

något jag inte riktigt gillar är:

- När min man har åkt på jobbet, lillan sover och jag har släckt och lagt mej i sängen. Plötsligt så börjar Sveas alla ljudleksaker att låta. Detta finner jag lite obehagligt. Speciellt dockan som säger att hon tycker om mig.

- Kliande myggbett.

- Folk som inte svarar i telefon och sedan inte ringer upp. 

Något som hamnar på innelistan idag är:

- Wienerkaffe i mängder.. Godaste kaffet som finns, med smak av kola och vanilj.

- Ett glas vin på kvällskvisten i solen.

- Mysiga hemmakvällar med tända ljus och lite gotta (givetvis en grå och regnig dag)

- Hudkrämer, jag tror jag har hur många som helst, detta är en sak man inte kan få förmycket utav =)

- Picknick ute i solen med mina två <3

Nu ska jag göra mej i ordning och bege mig ner på bvc! Ska även kolla om det kommit in något på hennes journal om glutenproverna som vi lämnade för 2 veckor sedan. Hoppas hoppas.
Ha en good day!! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0