SaraIdaSofia! -

Last day!

Godkväll!!

Idag har vart en lång dag, började dagen med att bli väckt av en viss Alexander.. Å inte direkt på ett mysigt sätt.. Utan han valde att hoppa på mig, slå mej med kudden, kittla mej, dra av mej täcket osv. Å det var inte direkt så att jag behövde kliva upp eftersom Svea sov hos Thomas. Så där rök min sovmorgon =P haha!!
Men de gick bra ändå!

Nu har min man åkt på jobbet och min lilla donna sover så sött.
Ikväll blev det att ta en promenad i regnet och sedan en sväng förbi min farmor och farfar! Det är alltid lika mysigt att hälsa på dom.

Min man köpte en film på coopra som jag håller på att se, Zodiac tror jag den heter. Dock har jag sett den för längesen men jag kommer ej ihåg vad som hände riktigt så jag kan gott å väl se den igen =)
 
Imorgon är det midsommar =) Kommer bli en awesome sådan också!! :) Sen är de också min och Alexanders 3års dag =) Dubbla firanden imorgon med andra ord :)
Bjuppar på några bilder!!



Svea går numera med sin gå-vagn och säger hej hej och vinkar till allt hon passerar! <3

'

Britt-Inger fyllde år så vi begav oss till sävar för att fira henne :)



Stugan i sävar!



Man måste ju prova mammas diadem :)



Världens gladaste tjej, alltid :)



mellispaus!



Direkt man plockar fram kameran får man detta leende, som jag
sa, alltid glad =)

Nu får det räcka med bilder för ikväll!! Nu ska jag bädda ner mej i sängen och kika lite tv =)
Imorgon kommer bli en underbar dag! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0