SaraIdaSofia! -

Men sjukaste!?

Gokväll!!
Jag har aldrig, å då menar jag aldrig.. Haft sådan här träningsvärk. Kunde fan inte ens träna idag. Inte okej. Jag har så ont att jag tar mej fan inte upp från soffan. Jag satt i soffan med sveis i famnen och var tvungen att be alex ta Svea så jag kunde ställa mej upp. Sjukt!

Hur som haver, Gluten. Ja, vi har vart upp på barnmottagningen för att Svea skulle testas för att se om hon är gluten allergiker.
Kvinnan som ska utföra detta blodprov säger då till mej att det är hon som har hand om barn som har gluten osv osv. Sen när hon får träffa Svea så säger hon på engång att Svea nog har gluten, tydligen har dom ett speciellt utseende. Hon sa att hon nästan kunde offra sin ena arm på det.
Men jag vet inte än. Vi får provsvaren först om 2 veckor. Men vi är inställda på att det kommer visa att hon inte tål det. Hon lät så övertygande. Sen jobbar hon med glutenintolleranta barn varje dag och risken att hon inte vet vad hon snackar om är ju inte så stor. Men men, vi får väl se om hon har fel. Men enligt henne har hon väldigt sällan fel.

Vad kan jag mer dela av mej om!? Jo, Svea har nu börjat ställa sej upp helt själv, eller hon reser sej mot saker, alla saker för att vara exakt, detta resulterar i lite olyckor. För hon tror nog att hon är proffs, för när hon ställt sej mot tex soffan så släpper hon och försöker vandra iväg åt ett annat håll = Fall!!
Så vi överväger skarpt att inskaffa en såndär hjälm så att hon inte slår huvudet så himla mycket. för det är heeelt omöjligt att hinna vara med 24/7.
Nu ska jag bädda ner mej i sängen och kika lite tv innan det är dags att sova.
Hoppas ni har en bra "långhelg"
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0