SaraIdaSofia! -

Midsommar!!

Gokväll!!

Midsommar var hur bra som helst, blev en god förrätt, räkbakelse. Till varmrätt bjöds det på grillad oxfile, majskolvar, potatis och 2 olika såser :) Till efterrätt blev de hemmagjord glass med svenska jordgubbar!!
Riktigt gott alltihopa :D
Självklart bjöds det också på vin och en hel del annat gott :)
Det blev skitsnack, spel och en väldigt mysig kväll!! :)
När kvällen sedan började dra mot sitt slut sisådär vid 2 så lånade vi varsin cykel och cyklade hem, Svea fick stanna kvar och sova hos sin mormor och morfar =)
Imorse så satte vi oss på cyklarna och cyklade ut till ludden igen och hämtade igen våran donna :)

Sen har vi vart i Obbola idag och även gjort lite annat smått å gott som jag delar med mig av later ;)
Nu sover äntligen min lilla sessa och min man har somnat här bredvid mej i soffan =P
Han den stackarn somnade 3 igår och halv 5 imorse vaknade han och var klarvaken och kunde inte somna om =P haha!! Men nu sover han som en stock ;D

Imorgon blir en lugn och skön dag, kanske en repa till staden på förmiddagen och sedan på kvällen har vi fotbollsmatch!!
Ännu en bra dag =) Nu ska bara solen vara tillbaka så är det tipptopp..
Nu hade jag tänkt släcka ner här hemma och sedan förflytta mej till sängen :)
Hoppas ni hade en bra midsommar :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0