SaraIdaSofia! -

Myggbett!!

Något jag inte saknat är myggbetten, för någon vecka sedan satt jag och tänkte på myggor och hur det kändes att ha myggbett, äh det är ju inte så farligt tänkte jag.. Men nu vet jag bättre.. Myggbett driver mej till vansinne.. Kom inte ihåg att det kliade såhär mycket. Dom kan få suga lite blod när dom är hungriga bara dom skiter i att ge mej de där giftet som kliar. Det är inte okej. Här är jag snäll och bjuder på mitt blod och vad får man tillbaka!? en böld som kliar. Blä! Dagens usch går till myggor.

Helgen börjar nu lida mot sitt slut och jag har haft en kanon helg bestående av mycke sol, Sveis har tagit sitt första dopp i mårdsjön och hon blev verkligen inte nöjd när det var dags att kliva upp.. Hon skulle bara bada mer.
Vi har grattat B-I som fyller år idag, vi har grillat, byggt en altan mm =) En riktigt skön och mysig helg med andra ord=)
Nu är det nedräkning till älsklingens semester!! Gosh va jag längtar!!
Idag då, jo då är de gameday, mot flurkmark hemma och sen blir det mys ikväll.

Nu ska jag mysa med min dotter och min man innan jag måste åka på samlingen. Ha en bra dag Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0