SaraIdaSofia! -

Sköna tisdag!

Idag har vart en underbart härlig dag, började morgonen med massa mys med mina två hjärtan och sen efter lunch kom min mormor på besök, hon hade köpt med sej gofika och när vi surrat lite och fikat klart så begav vi oss alla ut mot lövöudden för att kika lite fotboll och bara må. Där hanns de även med massa mys i solen och lite skitsnack. Aldrig fel. :) Även farmor och farfar befann sig där :)
Sen bjöds det på middag som pricken över i:et. Blev någon god italienskinspirerad pastarätt med sallad och vitlöksbröd, till efterrätt bjöds det på pannacotta och jordgubbar och en stor kopp kaffe!! Inte dumt vill jag lova!

Nu är jag på hemmaplan och min man har åkt på jobbet, min lilla donna ligger och sover och jag hade väl också tänkt göra natt så småningom ;D

Imorgon är det onsdag och semstern närmar sig med stormsteg, gosse va jag längtar!!
Hursomhaver, imorrn har jag absolut inga planer förutom fotbollsträning på kvällskvisten.
Näe nu ska jag bädda ner mej i sängen och kika lite tv innan johnblund kommer på besök.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0