SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Lillgumman börjar äntligen bli lite bättre, humöret idag har hon hållt på topp och febern har lyckats hålla síg borta =) Hon har även fått tillbaka lite aptit :)
Nu är jag nyss hemkommen från fotbollsträningen och just nu sitter jag och slappar i soffan =) Inte fel.
Sveis somnade för en stund sen och min man är på jobbet, Svea har fått härja fritt i köket så alla skåp är nästintill tömda, måste städa =P haha!! Dock känner jag inte suget =P Kanske ska de få vara stökigt tills imorgon!? :D

imorgon är det fredag och helg, men inte för min man. Han måste jobba imorgon den stackarn, tur att de snart är semester =) Gud vad jag längtar =)
Idag har jag vart och firat Janikke och Jossan som tagit studenten, wiiho!! Galet att det var 3 år sedan jag gjorde det, känns som de va igår =P Tiden går..
Det bjöds iaf på gofika och en massa skratt. Tur att vissa va på topp iaf ;D
Näe nu måste jag göra ett ryck, de här går ju inte =P
Hoppas ni haft en bra dag! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0