SaraIdaSofia! -

2011-03-07

Godmorgon!!

Imorse när lillan vaknade, vid halv 9 så var jag så trött så trött. Men kunde inte annat än le när jag hade världens goaste och gladaste tös brevid mej =)¨
Nu ligger hon och skrattar och busar i sitt babygym och jag har slagit på tv'n och kikar på vakna med the voice.
Ska koka mej lite kaffe och se om jag blir lite mer levande =P
Sen blir de att bara ta de lugnt innan mammagruppen!!
En lugn och skön start på denna vecka!!
Måste också få in lite bilder här på bloggen, har såå många fina bilder men jag hittar ej kamera sladden, hur drygt är inte de??? Men jag ska nog lösa de..

Nu ska jag brygga mej lite coffe. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej!! Jag har en fundering, du har fortfarande inte berättat om din förlossning, tycker att de är på tin att du skriver om den nu!

2011-03-07 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0