SaraIdaSofia! -

2011-03-15

hallå!!

Morgonen startade med att bege sej på gymmet med Linda, så jag tog en promenix dit i det fina vädret =) Träningen gick ju ba fint :) vi är duktiga ibland. Dock så kan jag bli galen på folk som ser att man väntar på en maskin som dom är på och ändå väljer att sitta på maskinen och prata med nån som står bredvid.. å en gubbe satt å pratade i 10 minuter utan att göra minsta lilla!! riktigt irriterande må ja säga! Men men! Så kan de gå!!

Efter det så tog jag en prommis med lillan som sov i vagnen, gick förbi farmor och farfar och nu har jag kommit hem, lilltjejen sover än.. Hon har nog lite feber också stackarn :( Hon fick ju sin 6 månadersvaccination igår så jag misstänker att det är därför!!
När hon sen behagar att vakna så ska jag bege mej till fina viktoria för lite skitsnack å mys :) förhoppningsvis har hon kaffe hemma :) haha!!

Näe ska slänga mej i duschen och göra mej klar så när Sveis vaknar kan vi åka på en gång =)
Hoppas ni får en fin dag i det fina vädret =)
Pussåkraam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0