SaraIdaSofia! -

2011-03-17

Läkarkollen imorse gick ju himla bra =)
Dock var Svea inte överlycklig att vara där, tror hon mindes sprutan hon fick där i måndags =P För direkt dom skulle börja undersöka hon blev hon jätteledsen.. Stackars lilltjejen min!
Men allt såg ju bara bra ut och hon väger nu över 7 pannor =)

Jag har nyss fått i mej lite lunch, men eftersom jag inte riktigt gillar att laga mat så gjorde ja de enkelt för mej själv! Det blev fil med banan och en grapefrukt =) lätt smidigt och snabbt :)

Nu ska jag strax bädda ner lillan i vagnen och gå ut på en promenad eftersom det inte blev nå gym imorse.
kanske går förbi starran och kollar om det finns någon bra film som vi kan se ikväll =)
Skulle dock vilja gå på bio och se den där, ja va heter den nu.. hm, jag tror mej veta att den heter black swan.. men är inte helt 100%!! Men jag skulle iaf vilja se den =)

Nu ska jag göra i ordning lillan och sen ta mej en prommis!
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0