SaraIdaSofia! -

Do you remember?

Godmorgon!!

Lillan vaknade inte förän 09,00 idag så vi tog lite utav en sovmorgon.. Förr i tiden så var en sovmorgon minst till 12.. Vaknade man 9 på morgonen så vart man förvånad och tänkte vad in i tusan gör en jag vaken nu?
haha!!! Jadu, förr i tiden sov man bort bra mycket tid..
Hur som haver, Svea har just fått i sej lite frukost och nu ligger hon på golvet och övar på sitt krypande, vi har kommit så långt att hon nu alltid vänder sej på mage och kan förflytta sej yttepytte lite bakåt men hon är duktig på att snurra runt! =)

Själv så sitter jag i soffan och väntar på att våra bästa år ska börja :P haha! Sen idag blir det en prommis i det fina vädret, vi skippar skoteråkandet för om vi skulle ha gjort det så måste ju Alexander sova ikväll och de går ju inte eftersom jag har fotbollsträning ikväll, sen så ska alex till tandläkarn vid 2!
Så de får bli en annan dag, kanske tar oss en tur i helgen istället.

Nu börjar mitt program så nu ska jag bänka mej framför det =)
Ha en fin dag!! puss



Kommer ni ihåg när jag såg ut såhär?! Kan inte fatta att jag har haft en sån där mage!?
Tycker nästan att det ser photoshoppat ut =P
Idag kan jag inte förstå hur Sveis har rymmts där inne? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0