SaraIdaSofia! -

Energitjuvar!!


Goddag!!
Idag mår jag sisådär, är lite förkyld men inte alls lika illa som igår. Men av någon anledning så är det ALLTID värst på kvällen.. Men men.. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre..
Idag har vart en lugn och skön hemmadag. Jag och lillan har busat i massor och sjungit massa sånger.. Nu sover hon och då ska jag passa på att kolla datorn och sen slänga mej i duschen =)
Ikväll har vi inga planer.. Kanske gör vi en visit till B-I och Sven =) det skulle vara trevligt.. Var på tok för längesen vi va där!! Annars är helgen ganska oplanerad, tror jag iaf.. Om inte Alexander har smidit planer bakom min rygg ;) haha!!
Nu ska jag bara plocka undan lite innan jag ska slänga mej i duschen.
Trevlig helg gott folk =)
Pöss



Energitjuvar finns de så himla gott om.. Tror nog att alla har minst 1 person i ens "krets" som snor all energi.
Jag har det.. Å de har gått så långt så att jag kan bli irriterad bara av att jag råkar se hon på facebook =P haha!!
Men jag har tänkt till.. Jag måste sluta lägga energi på sånt som man inte kan påverka.. Varför ska jag bli irriterad och ha en dålig dag pga någon annan?
Ska jag verkligen låte nån dryg människa få förstöra en dag som skulle kuna vara huur bra som helst?
Nej =) Så nu ska jag helt och hållet sluta engagera mej i denna människa.. Hon är som hon är och det är tyvärr inget man kan göra något åt. För det vet jag!! Det är så många som försökt men jag har insett att det är helt enkelt inte lönt längre.

Så hädanefter kommer jag aldrig ha en dålig dag pga någon annan..
Vad som ens sägs så ska jag bara vara positiv och glad och "se åt andra hållet"

Tror det var årets mest smarta insyn =)

XO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0