SaraIdaSofia! -

Frille!?

Idag börjar jag känna mej lite kryare.. Äntligen, men under träningen ikväll så kände jag ändå väldigt väl att jag inte är helt kry!! Men men så kan de gå! Snart så kanske jag är helt frisk!! =)
Idag har bara vart en hemmadag, har slappat, slappat och slappat.. Fick besök av Tessan, Simon och My en stund också =)

Imorgon ska jag jobba, hör och häpna.. Första gången på 9 månader =)
Ska bli kul =) ska vara i en klass och härja.. Sveis följer med och hjälper mej på jobbet!! Snacka om lyx :)
Dom fick inte tag i någon vikarie så de fick bli lite av en akutlösning och ända sättet att jag skulle kunna ställa upp och jobba var ju om Sveis fick följa med =) Så att så blev de, haha!!
Men de kommer nog gå kanoners =)
Så från 10.30-15,00 är jag och Svea på jobbet =)

Annars då, ja då är dagen oplanerad, blir en lugn morgon och sen när vi kommer hem så blir de nog fortsatt lugnt, kanske skulle man ha gjort en sån där vårstädning.. Får väl se hur jag känner mej imorgon after working!!

Nu ska jag bädda ner mej i sängen och kika lite tv innan john blund kommer förbi.. För igår tror jag bestämt att han glömde mej, kollade på klockan sista gången sisådär vid 03,45.. Inte okej jonnan!? Så ikväll hoppas jag på att slippa ligga vaken hela natten för att sedan stiga upp med Sveis sådär kring 8..
Hoppas ni haft en bra dag!!
Godnatt!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0