SaraIdaSofia! -

Jag måste väl yttra mej jag med!

Mello 2011.. Vilken flopp!? Var det bara 12 åriga flickor som röstade eller?
Men men Saade till eurovision, så kan det gå!! Dock kanske det ej fanns så himla mycket bättre men något måste det väl ha funnits?

Sen så hade jag tänkt yttra mej lite om BB.. Ett program som jag vekligen inte hade tänkt se, men av någon anledning blev jag tvungen! Å nu är de bara som ja, 22.00 sön-fre så är de BB. inte mer än så..
Men iaf, snacka om en salig blandning av människor, Gurkan kom in och jag tänkte men hej kom och hjälp mej men nu diggar jag faktiskt honom.. Roza, reza eller vad hon nu heter hon tål jag inte!? Hon är ju en speciell typ.. Å inte på något positivt.. Hon är en diva som tror att hon är så mycket.. För hon hänger ju faktiskt bara med känsidar =P haha..
Sen har vi Katerina, kristen lärare.. Ja va säger man där?! Att hon är kristen har jag som bara sett motsatsen till men vad vet jag!?
Sen kan jag också yttra mej om Nicky.. Han verkar vara lite utav en mytoman.. Han säger att han har vart känd sedan han var 18 men jag har då ALDRIG hört talas om han och sen allt som han har gjort, skulle han gjort allt det så skulle han ju bannemej vara 70 bast.. Men hans mamma har ju vart nakenmodell..

hur som haver, de va de jag hade säga om tv-världen..



Helgen är slut, Alex har haft firmafest och då hade jag och Sveis myskväll :) Dock har lillans mage också gett upp men idag har hon vart bra som tur är :)
Sen idag har jag vart på världens jobbigaste träning.. Jag höll seriöst på att börja gråta, så jobbigt var det.. Men men så kan de gå. Jag överlevde ju!!
Nu är älsklingen på jobbet och lillan sover.. Ska strax krypa isäng jag med..  Är galet slut efter denna helg..
Har också sett avatar i helgen, bättre sent än aldrig ;) Näe men den var faktiskt riktigt bra må ja säga..
Helt klart en sevärd film :)
imorgon är de måndag och en ny vecka rullar igång, på torsdag ska lillan få sin 6 månaders vaccination. Huvva.. Jag gruvar mej såå. Tycker inte om när dom ska sticka i henne :(
Nu kallar sängen! Sovgott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0