SaraIdaSofia! -

Måndag!

Godmorgon!!
Jag vaknade imorse av mej själv och insåg att lillan fortfarande sov, kikade på klockan för att bli helt paff när jag märkte att klockan var halv 10!! Harregud vilken sovmorgon!! =P
Strax efter mej vaknade även en superglad liten tjej =)

Nu har hon dock tagit en powernap igen och jag passar då på att kolla datorn =)
Ska strax börja göra mej iordning för att bege mej på mammagrupp!!
Sen blir det träning ikväll!

Nu ska jag ta och plocka undan lite krafs här hemma medans lillan sover!!
Sen borde vi också ta tag i vårat sk. tvättrum!! Vi har en liten "skrubb" i lägenheten där allt är klart för att ställa in en tvättmaskin men vi kommer oss aldrig för det, vi har ju våran tvättmaskin i garaget så egentligen är de enkelt.. bara att bära upp den men av någon anledning blir de aldrig av =/
Ska försöka övertala Alex att vi ska göra det idag! =) Så slipper jag tvätta nere i tvättstugan!
Näe nu måste jag pinna på så jag får något gjort medans Sveis sover =)
Ha en fin dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0