SaraIdaSofia! -

Måndag!!

Godmorgon!!
Svea och jag tog en sovmorgon idag, vi vaknade inte förän 9 imorse =) hehe!! Riktigt skönt må jag säga.. Nu far lillan runt i sin gåstol och jag kikar datorn..
Ska strax ta en promenad ner på coopra för jag insåg just att Sveis mat är slut.. Jag är fortfarande ej frisk. har hostat heela natten.. Inte okej.. Så idag ska jag vara hemma hela dagen lång! =) Eller jag ska till tandläkaren och borra idag, första gången i mitt liv som jag har ett riktigt hål.. har haft början på 2 andra men dom har jag lyckats borsta bort.. Är galet nervös men de ska nog gå bra!! Peppar Peppar..
Men sen ska jag bara vara hemma och känna lugnet och hoppas på att bli frisk.


Okej, såhär ligger det till..
Jag har blivit utmanad att skriva 15 saker ni förmodligen inte visste om mej!!
Så nedanför följer 15 olika punkter som präglar mitt liv.
___________________________________________________

1. Jag kan inte sova med fötterna utanför täcket, även om det är så varmt att det inte går att sova med täcke så måste jag ändå ha över fötterna.

2. Jag är barnsligt rädd för tandläkaren.

3. När jag äter mat så tål jag inte att skeden/gaffeln tar emot mina läppar. Så jag drar av maten med tänderna vilket inte alltid uppskattas av andra.

4. Jag är mörkrädd så jag sover alltid med en nattlampa tänd.

5. Om jag blir på dåligt humör så städar jag. Det spelar ingen roll vad klockan är. Blir jag irriterad/sur över något när jag är på G isäng så kan jag inte gå och lägga mej förän det är städat. Jag har till och med gått ut sent på kvällen och städat bilen för det var redan så städat och fint hemma.

6. Jag hatar att förlora, jag kan bli sur på riktigt om jag förlorar ett spel.

7. Varje morgon jag har chansen så ser jag på våra bästa år klockan 10,20.

8. Jag älskar att sova i en stor t-shirt och alex kalsonger.

9. Jag är fruktansvärt envis och har väldigt svårt att erkänna när jag har fel.

10. Om lakan, överkast och örngott inte matchar så kan inte jag sova.

11. Jag hatar fötter

12. Jag använder 3 handdukar när jag duschar. En att stå på, en till håret och en till kroppen.

13.
Jag går aldrig på A brunnar, inte för att jag tror att det bringar otur utan för att det har blivit en vana sen högstadiet att inte gå på dom =P

14.
Jag har inte lagat middag på över 1 år.

15.
  Jag tycker om ärtsoppa.

ja de va väl 15 saker om mig, jag kanske inte skrev så roliga saker men jag kommer bannemej inte på nå bättre, men men bättre än såhär blir det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0