SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Godmorgon!!

Inatt så blev lillans hosta värre, nu rosslar det massa och man vill bara "kraxa" åt hon. stackars liten!!
Sen får jag knappt i hon nå mat heller =(
Inte lätt att vara liten och sjuk. Så idag blir det sjukstuga här hemma!!
När lillan sen ska sova så tänkte jag att hon får sova i vagnen så jag kan gå på apoteket, måste nämligen fylla på det förrådet med lite näsdroppar och alvedon! Rusta för den kommande natten, å blir det inte bättre inatt så skulle vi få komma upp på barn imorgon! Men förhoppningsvis blir hon lite bättre iaf. För som de är nu är det inte kul!!

Igår var jag i stan och shoppelishhoppade! Hittade lite smått å gott.. Blev lite nya söta kläder åt en Svea och givetvis åt moi =) Dock hittade inte min man något alls, han är lite besviken på Umeå stad.. Men jag kan hålla med honom.. Finns väldigt lite affärer egentligen.. Inte okej!! Tur att jag snart ska till stockholm med min papi och shoppa loss =)



Hittade denna fina på Stadium!




Gina Tricot, givetvis!





Sveis fick ett par rosa + ett par lila byxor!




Sen fick sveis också denna och några liknande t-shirts

Nu ska jag ta hand om min söta dotter och strax är de dags för en powernap och då pinnar jag iväg mot byn och sen ska jag hem och fortsätta vårstädningen som fortfarande inte blivit klar =P haha!! Bäst att passa på då medans pluppen sover!
Ha en fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0