SaraIdaSofia! -

Söndag!

Gokväll!!

Helgen är förbi, Jag är sjuk, Svea är nog på g att bli sjuk =( Hon har vaknat flera gånger ikväll pga hosta och tät näsa =( stackars lilltjejen..

Idag har vi tagit det lugnt, jag ställde in fotbollen eftersom jag inte mår riktigt 100. Middagen stod Thomas för. Det blev tacos för hela slanten =) Riktigt gott =)
Nu sover min lillgumma och jag hänger i soffan och kikar på BB.
Ska krypa isäng snart för jag är bannemej inte pigg, skulle ej förvåna mej om jag har feber :S

Hatar att vara sjuk! Det är så fruktansvärt tråkigt.. Å jag har som svårt att ligga hemma hela dagarna och kurera mej.. Jag vill ändå följa med och handla osv.. speciellt om jag inte är JÄTTE sjuk och ligger hemma och tror att jag ska dö.. Men är jag halvsjuk och lite hängig och halsen värker så är jag väldigt dålig på att vara hemma och vila.. Å det resulterar ju i att de tar längre tid för mej att bli frisk..
Skärpning Ida!!

Näe nu ska jag se slutet på BB och sen kryper jag isäng i hopp om att jag vaknar frisk och kry imorgon!! =)
Hoppas ni haft en bra helg! ¨
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0