SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Helgen är slut och det är alltid lika tråkigt!! Jag har haft en väldigt bra helg må ja säga.. Började helgen med filmkväll med Linus och Sandra, himla trevligt!! Sen på lördagsmorgonen åkte vi och körde lite skoter, min papi har köpt en ny skoter och ack så kul det var =)
Sen begav vi oss hemmåt och tog en liten powernap, sedan begav jag mej till mariehem på lite förferra för att sedan bege oss ut på krogen, där blev de massa dans och jag hade verkligen super trevligt =)
Not bad, dock så mådde jag väl sisådär idag men de får man ta.. Var dock ingen höjdare att träna bakis =P haha!!

Idag så har vi även varit och grattat fina Veronica och sen blev de middag med V och P!!
Nu är vi hemma och lillan sover som en stock =P
Även min man har tagit sej en powernap innan han ska bege sej på jobbet!!

Imorgon väntar lite tvättning och sen blir det mammagrupp =)

Tack alla inblandade för en trevlig helg!!
Nu ska jag mysa ner mej i soffan innan det är dags för sängen, är väldigt slut idag =P haha!! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0