SaraIdaSofia! -

Summertime!

Hoppas ni haft en trevlig helg =) Det har iaf jag =) gårdagen tillbringades hos Emma och sen blev de utgång på schalger, himla trevligt faktiskt!! Sen så idag har bara vart en lugn och skön hemmadag, eller vi var upp till stan en snabbis och köpte en barnvakt och en ljudkabel så jag kan ansluta bärbara till dvd'n = spotify på bioljudet, himla praktiskt =)
Sen så har jag lagat middag igen.. wihoo va duktig jag är.. denna gång blev de en gryta med fläskfile, starkkorv med massa andra gott!! Å ja de gick faktiskt att äta.. min man bad mej till och med att spara resterna så han kan äta det imorgon :) de ni!! Inte illa pinkat ;)

Nu har min boy åkt på jobbet sveis sover och jag sitter vid datorn och ska strax gå å lägga mej jag med!!
men först hade jag tänkt kika datorn lite och kanske hinna se lite tv :)

Imorgon är de måndag och planerna är att hinna städa på morgonen och sen så hade jag tänkt bege mej på mammagrupp sisådär vid 1 =)
Sen börjar en hektisk vecka, vi har fotboll på måndag, fys på tisdag, fotboll på ondag, fys på tors + fredag + lördag sen fotboll + fys på söndag!! Kommer vara helt asocial i veckan och på söndag kommer jag nog ligga och vrida mej i träningsvärk. Men va gör de när allt kommer omkring? =)
Näe nu ska jag kika lite tv innan sängen kallar!! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0