SaraIdaSofia! -

Sunshine!

Idag har vart en bra dag, har hunnit med träning, hälsar på farmor och farfar, åkte förbi haltalotta (läs;Viktoria) en sväng, hälsat på Thomas, fått besök av Josefin och en promenad i solen =)
Nu ligger jag dock halvdäckad i soffan och kikar på BB ;D haha!! Hade verkligen no plans på att följa den skiten men nu gör jag det, vet inte riktigt varför.. Det bara blev så!! Men men så kan de gå!!

Älsklingen har just begett sej på jobbet och jag ska väl bädda ner mej i sängen och kika klart BB och sen är de ju Navy som gäller tills john blund kommer på besök.
Sveis sover redan som en stock =) Trött tjej efter en dag med full rulle!! =)

Imorgon är de onsdag och vi hade ev tänkt fara å köra lite skooter =) Not bad!! Så imorgon hoppas vi på strålande sol!! Sen på kvällen blir de fotbollsträning för hela slanten! Det gillas!!
Men nu ska jag förflytta mej från soffan till sängen!
Hoppas ni haft en dag!!
Våren är på väg och jag gillar det, nu går vi mot sommar.. Känn peppen!! =)
Måste bara tilläga, när man börjar få lite vår känslor och kylan börjar avta så bli jag såå himla mycket piggare, får också en så mycket mer positiv inställning till allt!! Jag önskar verkligen att det kunde vara vår i 2 månader och sen sommar i 9 månader sen 1 månad höst å sen så börjar de om igen. Det skulle vara ultimat!!
Mer sommar åt folket!!
Å vad är en sommar utan svenska jordgubbar??
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0