SaraIdaSofia! -

Tisdag!!

Godmorgon =)

Jag har sovit helt sjuk gott inatt, lillan vaknade dock vid 6 och va jätte ledsen, lill gumman då!! Nu har hon dock somnat om och jag sitter här vid datorn och kikar runt. Vakna med the voice på tv'n och en kopp kaffe, å lite tända ljus här å där =) kan inte bli bättre =) En riktigt mysig morgon!!

Strax ska jag göra Sveis i ordning och prommenera till gymmet med El Linda, idag är det vårat styrkeprogram som står på schemat!! Känner redan nu vilken enorm träningsvärk jag kommer ha ikväll/imorgon.. Kommer inte vara nådigt =P När jag sen kommer hem så blir det att göra det sista i lägenheten. Sen ska de nog vara fint och alla kartonger är förhoppningsvis tömda =P
men ska inte lova något för rätt va de är så dyker det upp något och så blir det inget gjort =P haha.. jaja jag ser väl vad jag hinner :)

Sen resten av dagen består nog utav en tripp till staden och göra lite ärenden, men inte förän min babe har vaknat och sen så hade jag också tänkt sola en stund. Himla skönt!! Detta kommer bli en bra dag, de känner jag på mej =)

Nu ska jag ta å dricka mitt kaffe och känna lugnet innan träningen drar igång!!
Ha en mysig morgon :)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0