SaraIdaSofia! -

All in!?

Nyss urkommen ur duschen och nu tänkte jag snabbskriva några rader innan jag ska börja göra mej i ordning, för ikväll är det lagfest med det bästa laget! Det gillas :)
Matchen idag gick väl sisådär, började första halvlek med ledning för oss med 1-0 men sedan i andra halvlek tappade vi lite och fick 2 snabba mål i baken, matchen slutade 3-2 men jag tycker ändå att överlag såg det bra ut och vi kämpade verkligen och enligt min åsikt så hade vi varit värda en seger! :)
sen kan jag ju faktiskt få meddela att jag fick göra 1 mål :) wihoo för mej! 2:a målet var det hanna som levererade :)
Näe nu måste jag packa iordning Sveis saker för hon ska tillbringa kvällen hos sin mormor och morfar. Sen är det bara att göra mej i ordning för galej!
Ha en toppen kväll!!
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0