SaraIdaSofia! -

Bildbomb!

Godmorgon!!
Jag måste säga att jag har sovit så himla gott!! helt galet. Svea vaknade inte förän halv 9 heller så nu känner jag mej riktigt utvilad :)
Idag ska vi på mammagrupp, ska väga loppan och förhoppningvis så har hon börjat gå upp i vikt nu när vi bara kör på mjölkfritt!
Nu släpper jag också en bildbomb med massa fina bilder :)
Ha en bra dag! Pöss!!



En solig dag hos farfar.






Hon kan redan posa ;)



Min mästerkock lagade middag åt oss i Fredags! :)




Resultatet :) Tsatzikin är hemmagjord och därför extra god =)



Jag fick äran att följa med min man på jobbet, så såhär ser jag ut 04,30 på morgonen!



Kändes en aningens fel att jag satt på vänster sida men körde inte.



Vi åkte å grilla och fiska igår =)



Svea var fashinerad av brasan!



Philip fick följa med






Mina två änglar!






Alex fick en ful fisk!



Turbo tog sommarens första dopp :)

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, så de får bli en annan gång!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0