SaraIdaSofia! -

Fina dag!

Började morgonen med massa bus och mys med världens goaste Svea, sedan när hon tog en powernap så passade jag på att vara duktig och städa, söndagsstäd you know.
När min man sedan vaknade så begav vi oss alla 4 (philip fick äran att följa med) ut i skogen i obbola för lite fiske och grillning. Hur mysigt som helst om jag får säga det själv. Helt vindstilla och strålande sol! Kan det bli fel? =)
Älsklingen lyckades även få napp :) Å jag utnämner mej själv till korvgrillarn nr1!

Någon som också var överlycklig var Turbo som fick jaga pinnar och springa sej trött.. Han tog även sommarens första dopp :)

Nu väntar söndags middag hos Thomas. grillspett står det på listan :) Wihoo va gött :)
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)
Bilder börjar lagras på hög. Måste hitta sladden.. snart förhoppningsvis ;)

Ha en mysig söndagskväll innan en ny vecka kickar igång!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0