SaraIdaSofia! -

Jobbintervju!

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag!
Började dagen med en jobbintervju, hör å häpna, börjar ju faktiskt dra ihop sej för att lillan ska börja på dagis, men än är det ju ett tag kvar men mer än så säger jag inte i dagsläget!! Kan iaf säga att det kändes som intervjun gick ganska bra :) Förhoppningsvis gjorde jag ett gott intryck =)
Sedan gjorde vi stan. Älsklingen köpte en parfym åt mej, ingen mindre än Escada thai sunset =) Den luktar såå Sjukt gott!!
Även Sveis fick sej lite nya kläder, i form av ett par byxor och två klänningar och även världens sötaste hoodie :) Not bad! Började bli dags att inhandla lite nytt nu när hon gått upp ännu en storlek :)

Nu har min man åkt på jobbet och loppan sover, förhoppningsvis sover hon länge imorgonbitti för jag är trött och skulle inte ha något emot att sova till halv 9-9 ;)
Drömma kan man ju!

Matchen idag gick väl inte sådär toppen. Jag fick kliva av pga min älskade höft. Börjar bli lite smått less.. Förra matchen kunde jag spela hela matchen utan att ens känna av det.. Inte okej!! Men jag får väl ladda till nästa match och hoppas att jag kan spela :)
Hur som haver, matchen blev förlust med 3-0.. dom var bättre men 3-0 var dom inte värda.. Jag skulle kunna köpa 1-0!
Nu ska jag hämta tvätten och vika in den och sedan kallar en underbart skön säng :) Dock utan min man. Ogillar att vi nästan aldrig får sova med varandra.

Imorgon hoppas jag på sol i massor :)
Sovgott!! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0