SaraIdaSofia! -

morgontrött!

Jag har börjat bli så fruktansvärt morgontrött såhär just nu helt plötsligt..
Jag vet inte varför de är så, det är inte så att jag är uppe galet sent heller.. Allmänt skumt bara!
men men Svea är såå go när hon vaknar så de gör ju saken lite lättare iaf =)

Nu far hon runt som en liten spillevink. Hon har både blivit kvick och smidig, hon har även börjat resa sej upp mot saker så inga lugna stunder här inte.
Nu hade jag iaf tänkt städa och göra fint för jag hade förträngt att jag skulle få besök =P haha!
så det är en aningens brottom =P haha!!
Ska försöka lägga upp lite fina bilder idag löpande på vad vi gjort osv =)
Sen kan jag också meddela att skruttan numera säger mamma =) Weeej! <3

Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0