SaraIdaSofia! -

Politik!

Sådärja, ett inlägg om politik/vett är nu också avklarat! Kanske ska ändra inriktining på min blogg och bara skriva om polle? Haha, nja men jag kände mej tvungen att yttra mej.
Speciellt över den texten som var ren bullshit. Men nog om det!

Ikväll har vart en lugn kväll, har myst och även hunnit med att springa över till solkusten och sola lite också =) Himla bra! Behöver jobba lite på brännan kan jag tycka.. Känner mej nästan lite väl blek.
Snart ska min man bege sej på jobbet och då hade jag tänkt göra lite nytta, har en massa ren tvätt som bara väntar på att få bli invikt i garderoben. Känner väl inte peppen men va gör det när allt kommer omkring!?

Imorgon sen då, ja de kommer bli en grym dag. Börjar dagen med seriepremiär hemma mot Clemensnäs.. Kom å hejja vet jag :)
Sen efter den så är de bara att bege sej hemmåt och slänga mej i duschen och sen väntar en grym kväll med ett grymt gäng girls! preparty på nydalahöjd och sedan blir det att parta loss någonstans inne i staden :) Det gillas!

Skulle dock behöva åka en repa upp till staden och inhandla 1,2,3 saker, men frågan är ju om jag hinner!? skulle ju iof kunna åka klockan halv 10 så jag är där när det öppnar. Återstår att se hur det blir.

Nu ska jag se lite tv med min man innan han måste åka på jobbet!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0