SaraIdaSofia! -

Sämst!

Träningen ikväll gick bra, eller ja jag hade inte så farligt ont i höften. förhoppningsvis så känner jag inget imorgon på matchen ut =)
Nu har lillan just somnat. Hon har börjat bli lite bökig såhär på kvällskvisten. Hon vill verkligen inte sova. då kan hon ju missa något.. Å de går ju inte för sej! Så då ålar hon och gnölar in i det sista..
Meen nu sover hon och förhoppningsvis vaknar hon inte 04-30 imorgon!
Trött är bara förnamnet vad jag är just nu. klev upp alldeles för tidigt imorse. Men jag ska strax krypa isäng. Skulle dock behöva plocka undan lite här hemma men jag ids fan inte =P haha!
Man behöver inte alltid försöka hinna allt på en dag!! Nepp!

Imorgon är det tisdag, no plans so far.
Jag är också sämst. Har lovat massa fina pics men såhär ligger det till.. Jag hittar inte kameran. Inte okej.. Måste söka. börjar bli lite orolig att jag typ lämnat den ensam någonstans. Ajaj. Dags att leta, sen sängen.
Sovgott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0