SaraIdaSofia! -

Ja de blir bättre, så mycket bättre!

Finalen gick ju sisådär, men å andra sidan så är ju inte ett VM-silver illa heller =P Men guld är ju så mycket bättre. Tur att rätt mentalist vann iaf ;D haha.. Men de hade ju vart skoj om Sverige vann VM och Saade vann eurovision och rätt mentalist vann.. Då hade det vart 3 av 3 rätt.. Nu blev de ju bara 1 av 3. Men men så kan de gå!! Man ska ju inte klaga 

Sveis somnade tidigt ikväll, sisådär vid halv sju.. Så det återstår ju att se hur länge hon sover imorgon =P
Har jag otur vaknar hon alldeles på tok för tidigt och har jag tur så vaknar hon inte allt för tidigt. Hon har ju faktiskt sovit hos sin farfar lördag till söndag och dom kan ju ha busat så mycket att hon är helt slut =P
morgondagen will tell :)

Nu ska jag mysa ner mej med min man och bara njuta av att vi får sova med varann. Det är ju inte så många nätter vi får det eftersom han jobbar 6 nätter i veckan.
Imorgon väntar badhuset med loppan!! Kommer ju bli hur bra som helst =)




Loppan hos mormor och morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0