SaraIdaSofia! -

Skillnad på folk och folk!

Började morgonen med att inse att allt på min mobil var avstängt..Kunde ej skicka sms, sitta på internet.. Ingenting.. KUL!? nej.
Jag ringde då telia som förklarade att min samtalsgräns hade blivit ändraf till 200kr och det har jag ringt för.
Jag förklarar för denna tjej att jag har inte ändrat min samtalsspärr. Men hon tror mej inte. Jag berättar då att jag däremot ringde och sa att dom skulle ta bort samtalsspärren helt förra månaden.
hon säger då ja men du borde ju blivit misstänksam när du fick ett sms om att 80% av samtalspotten var förbrukad.
Har jag fått ett sådant sms? Nej.
Hon berättar då att det är helt omöjligt att låsa upp min telefon förän jag har fått en faktura vilket skulle komma på måndag om jag hade tur.
Jag säger då med lite bitsk röst att det är ju dom som gjort fel och att dom får åtgärda det.
Men tydligen så är det HELT omöjligt. Alltså det går inte att låsa upp min telefon även om hon skulle velat.
Arg ida lägger på.
Ringer upp igen och får denna gång prata med en karl.
Jag berättar om min situation och han säger:
- Men Oj jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag låser upp din telefon nu på studs. Ha en bra dag!

Skillnad på folk och folk? Svar: Ja
Enligt kvinnan jag pratade med gjorde han just någon omöjligt. Kanske är han en trollkarl!? ;)

Nu äre match på schemat! Ha en bra dag Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0