SaraIdaSofia! -

So Sad!

Min höft är långt ifrån bra.. Detta gillas inte. Det är ju match i helgen också. F.U
Aja inte så himla mycket att göra något åt mer än att hoppas att  jag är kry till helgen!
Ringde grubbesjukgymnastik idag också och givetvis hade dom stängt till den 19/5!?
Hur troligt är det att dom har stängt i 7 dagar när jag behöver dom!? Inte okej!

Nudå, Sveis sover och älsklingen har åkt på jobbet!
Btw så kan jag meddel att jag blev utelåst idag. Hur kul var det!? Nästan i 30 min..
Såhär var det, jag tänkte ej på att ta med mej nyckel in så när jag kom från träningen så tog jag mej inte in.
Alex låg och sov och hade mobilen i vardagsrummet och bägge dörrarna in till sovrummet var stängda. Jag bankade som en annan idiot på fönstren men dock utan nytta.. För Alexander sov som en stock =P
sen just innan min mami kom med Sveis så bankade jag så hårt på fönstret att grannen ovanför hörde och frågade om jag var knäpp.
- Näe, inte knäpp men utelåst svarade jag
- Jahaa på så vis, men lillagumman då kommer jag å öppnar!
Så just när mamma svängde in på parkeringen så öppnade hon dörren, Tajming!

slutet gott allting gott!
Nu ska jag bädda ner mej i soffan och kika lite på Navy innan sängen kallar! Ska även hinna ta en varm dusch för det var inte varmt ute ikväll på träningen så jag är nerfrusen.
sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0