SaraIdaSofia! -

Söndag!

Gokväll på er!
Helgen har vart toppen! började fredagen med massa mys och sedan en godnattssömn.
Lördagen bestod av mys med mina två hjärtan och sedan fick Sveis åka till mormor och morfar och hälsa på.
Då begav vi oss till Linus och Sandra för grillning och lite vin =) Himla trevligt! Sen blev det utgång. Började på cafebåten och sedan vidare till Olles. Var galet mycket folk ute igår må jag säga. Sen blev de lite mat innan vi åkte hem :) En trevlig kväll med andra ord =)
Sen på söndagsmorgon vaknade vi inte förän 12 :) Galet skönt att sova ut ordentligt. Sen var jag inte direkt bakis imorse heller :) Hur bra som helst, kanske sov bort bakisheten!? ;)

Sen blev de morsdagsfirande :) Min första morsdag. tjohoo! Mor och far björd på middag hos dom, som förövrigt var väldigt gott!! Nu är vi hemma och loppan sover och vi sitter och kikar på en film :) Mys!
Älsklingen ska snart bege sej till jobbet och jag hade tänkt krypa isäng! Skulle vara riktigt skönt att få vakna pigg imorgon :)

Imorgon ska jag ner på bvc och väga lillan, får se om jag stannar på mammagruppen eller om jag ska hitta på något annat, vet inte riktigt.. Kände mej inte sådär sugen på att vara på bvc imorgon. Vet inte riktigt varför men men. Kan ju vara bara nu som ja känner mej opepp :P
Sen när jag väl kommer dit och har vägt lillan kanske jag stannar ändå :D haha! Det är ju alltid trevligt att sitta och snacka lite skit.
Morgondagen will tell!
Sovgott! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0