SaraIdaSofia! -

Sweet day!

Denna dag får helt klart godkänt :)
Vi vaknade vid 1 idag och begav oss då till Thomas för att hämta igen vårat troll.. Men vi blev kvar där och spenderade dagen i solen på hans baksida, riktigt trevligt!! Sen avslutade vi kvällen med att grilla där. Sommarens första grillning -check!¨

Sedan begav vi oss hemmåt och jag lämnade mina två hjärtan hemma för att bege mej på fotbollsträning, höften kändes ändå relativt okej ikväll.. Very nice om jag får säga de själv.
Nu har jag nyss kommit hem från träningen och min man har åkt på jobbet. Lillan vaknade när jag kom hem och var nästintill otröstlig så jag la hon i vagnen och gick en promenix.
Nu sover hon då som en stock :)

Jag hade tänkt ta en varm dusch för att sedan bädda ner mej i sängen och kika lite tv innan johnblund kommer :)
Imorgon är det fredag och vi hade tänkt åka och hälsa på Jennifer och lilla Maja :)
Hoppas ni får en trevlig helg!!
Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0