SaraIdaSofia! -

Sweet!

Började morgonen med sovmorgon, när jag sedan väl klev upp var min man redan uppe och hela lägenheten var storstädad. Lyxigt må jag säga!! =)
Sen tog vi en morgon powerwalk och sen så begav vi oss till Obbola!
Nu är vi iaf på hemmaplan och känner lugnet innan de är dags att koka ihop nå middag. 
Ikväll blir det VM-final för hela slanten! Egentligen skulle jag vilja se fenomen finalen men hockeyn känns en aningens viktigare =P Men måste ju zappa lite iaf ;)
Annars i helgen då, vi har varit i Skeå och spelat match, blev 4-2 till dom men det var inte rättvist någonstans.. Men men bara att ladda om och ta dom på hemmaplan :)
Sen i fredags så bjöds det på tacos och sen blev de film mys här hemma, det gillas.

Imorgon ska jag och Sveis på badhuset och det slog mej idag att jag inte har någon bikini, så jag måste ju lösa detta på något vänster. Antingen får jag väl åka upp till staden imorgon eller så får jag se om jag hittar någon gammal ful som jag kan använda. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk i farten på badhuset imorgon =P
Måste iaf ta tag i det så jag inte står där imorgon och ej kan bada =P haha!

Hoppas ni haft en trevlig helg!
PussÅkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0