SaraIdaSofia! -

Whoot!?

Detta inlägg var gårdagens, men av någon skum anledning kommer det aldrig upp!? Ajjabajja blogg.se
Hur som haver, här har ni de!

Så var helgen slut och en ny vecka väntar! I fredags blev en lugn kväll, älsklingen jobbade och jag donade på lite här hemma. Sen på lördag så blev det först match och sedan vare partaj för hela slanten! =)
Vi började kvällen på nydalahöjd hos Carro, där bjöds de på lekar, skratt och dans. Inte illa! Sen for vi vidare på schlager och röjjde loss :) Riktigt kul hade jag kan jag lova :)
Sen vid 2 tiden så kom min man och hämtade mej, fick till och med fyllemat ;) haha lyx om ni frågar mej =)
Tack för skjuts och hämtning babe :) (jag vet att du läser min blogg i smyg)
Imorse var jag dock inte så kalaspigg men nu såhär på kvällskvisten mår jag prima!
Idag har vi vart och kikat på fotboll och nu ligger vi hemma och slappar, Alexander har slummrat till i soffan och jag inväntar fenomen.
Slänger in lite bilder från kvällenslopp. dock togs de bara bilder hos Carro, men de går ju lika bra ändå :)





































Tack för en grym kväll alla =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0