SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Imorse vaknade loppan vid 4 och det var inte direkt uppskattat, som tur var så ville hon bara ha en flaska välling sedan somnade hon om igen och så vaknade vi vid halv 8 och det kändes ju betydligt bättre =P
förmodligen vart hon extra hungrig eftersom igår när febern var så pass hög så var inte aptiten på topp!!
Idag är hon betydligt piggare och nu springer hon runt och busar för fulla muggar, så imorgon blir det dagis igen för damen igen =)

Imorse blev de heller ingen "riktig" frulle för min del utan jag inledde dagen med en shake och måste faktiskt säga att den var inte alls svårdrucken, sen är de 3 olika tabletter jag ska ta 3 gånger per dag och dom var ju inte heller så svåra.. Dom var bara att svälja dom hela som dom är =)
spännande å se hur detta går och framförallt ska de bli intressant och se om jag går ner i vikt eller om min platå som jag står på tycker att jag ska stanna här ett tag till =P

Nu ska jag iaf luta mig tillbaka och läsa en bok för loppan som hon valt och kom med alldeles nyss :)
Hoppas ni får en bra dag!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0