SaraIdaSofia! -

Måndagen!

Godmorgon!!
Nu inleder vi en ny vecka, dock en lite kortare vecka eftersom jag åker till London tidigt tidigt på fredag morgon!! Inte dumt :) Papi va här förra veckan och så förbokade vi madame tussauds =) KOmmer bli sweet!!
Nu har jag nyss lämnat Svea på dagis och nu ska jag själv strax bege mej på jobbet!
Jobbar till 3 idag och sen måste jag bannemej ta mej i kragen och åka upp till polisen och hämta ut mitt pass!!

Sen väntar en lugn måndag, har sovit galet dåligt inatt av någon konstig anledning men jag får ta igen de inatt istället :)
Igår hade jag besök av fina Rebecca och de blev mys och massa skitsnack =) himla trevligt!

Hoppas ni får en bra dag! PUssåkram!

btw!? när är det okej att
julpynta!? :D




Näe nu måste jag lägga in en högre växel.. Börjar ju om 10 min =P
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0