SaraIdaSofia! -

Såå dåligt!

den svagaste länken, detta program måste ju ha hittat den tråkigaste/suraste programledaren..
Heeelt sjukt..
"är du sur, bitsk och ser allmänt less ut, sök jobbet som programledare på svagaste länken"
Haha!! blir nästan lite irriterad av att titta på det!

Fotbollen blev inställd idag och de sög. Jag var riktigt sugen på att träna ikväll men icket..

Ikväll åkte vi en sväng till staden eftersom vårat vardagsrumsbord har gått sönder, så nu har vi inhandlat ett nytt, dock bara tillfälligt tills vi åker på ikea =)
Ja just, de har jag kanske inte nämt :P Vi ska åka till sundsvall och shoppa lite och bo på hotell och bara mysa och rå om varann, inte alls fel =) Vi har dock ej bokat när vi ska åka men de kanske blir typ andra helgen i december, eftersom jag åker till London den 25 så kan de ju skönt att få vara hemma en helg innan man åker iväg igen =P
Har iaf endel att se fram emot och det känns väldigt bra i dessa mörka tider!

Nu sover loppan, å även min sambo också för den delen =P
själv så sitter jag bänkad i soffan och kikar på äntligen hemma.. Försöker få lite inspriation nämligen =)
Hoppas ni haft en bra dag! pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0