SaraIdaSofia! -

sista rycket!

Gokväll!!

Svea har inte somnat än, hon är lite tjurigare än vanligt men förhoppningsvis är hon inte allt för tröttelin imorgonbitti!!
Imorgon slutar jag 1 och det känns väldigt skönt sådär en fredag =)
Imorgon är det avslutningsmiddagen på sandvik och lite galej och det är ju alltid trevligt med trevligheter kan jag tycka!

Idag har vi vart en repa till staden för att inhandla två lampor till sovrummet och det blev himla fint =) Tänk vad mycket en lampa eller två kan göra =)
Sen blev de också en matta i ett tappert försök att försöka dölja de hemska golvet i köket =P haha!
Sen mekade alex ihop lite lampor och kablar hit å dit i köket och matsalen och de vart ju himla bra det också =)

Nu har jag lutat mej tillbaka i soffan, borde egentligen sätta igång en tvätt men tänkte att jag kanske gör det lite senare så jag väcker grannarna, skämt å sido.. Man hör faktískt inte att masinerna går om ni ville veta =P
Annars är resterande tid av kvällen oplanerad =) klockan rann ju iväg så det hette duga, nu har iaf loppat somnat, halv 9.. sisådär 1½ timma senare än vanligt.. Inte bra.. Kommer vara en trött dam imorgon!!
Näe nu ska jag se om det finns nå vettigt att göra! Ha en bra kväll pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0