SaraIdaSofia! -

Skönasköna helg goodbye!!

Helgen har ordagrant flygit förbi och det känns sådär med måndag imorgon!! Men bara att gilla läget antar jag =P
Får se det från den ljusa sida, om två veckor sitter jag på planet på väg till London för shopping!! Det gillas!!

Idag har vart en bra dag och vi har hunnit med en hel del vill jag lova, först blev det att åka till B-I och sven för lite fika och skitsnack och sedan vidare till Alex mormor som fyller år!! Efter det så blev de middagsbjudning hos Thomas.. Inte dumt =) Nu är vi på hemmaplan, proppmätte, en aningens fetare och allmänt söndagshängiga och loppan sover som en stock efter en heldag med massa massa bus =)
Det har vart ännu en riktigt bra helg och jag njuter av varje sekund!

Imorgon nalkas vardag och jag hade tänkt köra ett två veckors ryck med att kämpa ner vikten yttligare lite till..
Denna gången väljer jag mellan herbalife och cambridge..
Jag tror det lutar mot herbalife.. Måste ju nästan pröva det.. Har hört mycket bra om det! Någon som prövat det och vet om det är bra!?
_______________________________________________________________________________________________

Jag hoppas innerligt att den info jag fått höra stämmer, det skulle förändra såå såå mycket.. Jag skulle bli såå lycklig om detta blir av! Hej hejdå!!
_______________________________________________________________________________________________

Nu blir det soffmys med min älskling innna han ska åka på sitt jobb!!
Det är ju finalen av truetalent!! =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0