SaraIdaSofia! -

Äntligen helg!

Godmorgon!!

Igår efter 8 timmars jobb var jag extra trött så jag somnade som en stock igår vid typ 21!! Vaknade extra pigg imorse kan jag ju lova :P
Skönt att sova ut lite såhär innan helgen =)
Nu håller jag på att göra mig iordning för jobbet! Slutar 1 idag så det känns skönt!!

Dagis går bättre och bättre.. Trots att bägge Sveas fröknar va sjuk igår så gick det bättre än det någonsin gjort.. Hon åt jätte bra och sov till å med på dagis =) Så idag ska Alex lämna henne på morgonen och om allt funkar så hämtar jag hon vid 1. Funkar det inte så får hennes farfar hämta hon innan för Alex har jobbat inatt och måste ju få sova lite =)

Nu måste jag lägga in en högre växel eftersom jag börjar om 30min..
Trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0