SaraIdaSofia! -

Hejdå mammaledighet och Hej hej work!

Idag är min sista dag som mammaledig och de känns så galet!! Visst känns det kul att börja på ett nytt jobb och faktiskt få lite mer av en vardag men min lilla bebis är ju en bebis och jag vill ju vara med henne hela tiden =)
Men de kommer nog gå bra och om några veckor inser jag väl hur skönt det är att vara mammaledig och det känns inte alls så spännande att gå till jobbet längre =P haha!!

Igår blev en bra dag, på morgonkvisten körde vi lite skräp på återvinningen åt min mor och far å sen blev de firande av min mor på förmiddagen och sen på kvällen blev de en mysig hemmakväll som avslutades med en lång powerwalk =) Vi hann även upp till staden och göra några ärenden!
Idag är vi oplanerade, Svea sover just nu och vi sitter i soffan och slappar..
Får helt enkelt se va dagen bjuder på=)
Ska iaf ta och slänga mig i duschen innan jag gör något alls =)

Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0