SaraIdaSofia! -

London calling!

Helloo You!!!
Shit vad dålig jag vart på att uppdatera denna fina blogg.. Men nu ska jag vara bättre ett tag iaf =P
Jag har fyllt år och jag hade verkligen en toppen dag!! =) Å idag är man tillbaka på jobbet efter en kanon helg!
Idag så bokade min far våran shoppingresa till London och fredag den 25 november bär det av å vi väntas åter på måndag den 28 =) Ska bli så skoj!! Måste åka och fixa pass bara eftersom jag insåg att mitt nuvarande gick ut för sisådär 1 år sen =P
Ska bli skönt att få åka iväg ett tag =)

Idag så har det inte blivit så mycket gjort!! Vi har myst på här hemma och mestadels tagit det hyffsat lugnt! Nu är min man på g till jobbet och Sveis sover! Själv så sitter jag här och kikar runt lite och ska väl strax krypa isäng hade jag tänkt!
Är så galet trött idag, sov sjukt illa inatt!!
Imorgon är det tisdag och jag jobbar som nu börjar bli lite av en vardag. Jag har kommit in i nya rutiner och det känns väldigt bra ändå =)

Jag också berätta att jag fick en cykel av min bror när jag fyllde år, så numera cyklar jag dit jag ska å ack så roligt det är att cykla =P haha!! Speciellt i Holmsund, det går ju snabbare att cykla dit man ska än att ta bilen!
Näe nu kallar sängen! Sovgott! Pussåkram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0