SaraIdaSofia! -

Men sötaste!

Gokväll!!

Är nu inne på helgens sista timmar och även mina sista timmar som mammaledig!! harregud va tiden går fort!!
Hur som haver, idag har vi vart ute på lite äventyr och sen lagade min man tacos till middag. Inte dumt!!
Nu sover loppan och även min man som jobbar inatt och sen ska på dagis med Svea imorgon!! Tur han bara behöver jobba inatt och sedan har han semester!!

Själv så sitter jag framför tv'n och inväntar milan!!
Så ikväll blir en mysig hemmakväll framför tv'n och förhoppningsvis kommer jag isäng i bra tid så jag är pigg och alert när jag beger mig på mitt nya jobb!!

Annars då, jag måste plocka ner alla gardiner, gardinstänger, allt i fönstren och allt inom en radie på 2x2 meter från fönstren i alla rum.. För imorgon påbörjas det jobb i våran lägenhet.. Vi ska nämligen få ny vetilation och det är ju inte dumt.. Dock jobbigt att ha folk rännande här hela veckan och att plocka undan allt men det är ju för en bra sak!!
Så jag hade tänkt tvär plocka undan lite nu innan fotbollen börjar.. har ju sisådär 10 min på mig!!

Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0