SaraIdaSofia! -

Never been so easy =)

Just inkommen från den bästa joggingturen hittills... Började jogga och efter ett bra tag så insåg jag att "jag joggar än" Brukar alltid få växla ner och powerwalka efter en liten stund men ikväll joggade jag hela tiden och det var inte ens jobbigt!!! Helt magiskt vad bra det kändes.. Jag hade kunnat jogga till kiruna och tillbaka!!
När jag sedan kom hem så var jag knappt trött och då hade jag ute och johhat bra länge.. sisådär 40minuter. 
Hoppas det fortsätter såhär när jag är ute och springer och att det fortsätter att gå lättare och lättare.. Kanske var pannkakorna till middag som gjorde susen!? ;D

Nu blir det filmmys med världens bästa för att sedan krypa isäng så man tar sig upp till jobbet imorgon =)
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0