SaraIdaSofia! -

Onsdag!

 Godmorgon!!
Jag sitter just nu i soffan och kikar på vakna med the voice och sörplar på en kopp kaffe (en välbehövlig sådan)
Jag sover fortfarande så himla dåligt att det är skrämmande!! Inte okej!!

Har just vart och lämnat loppan och ska strax åka på jobbet och sedan när jag slutar idag så åker vi alla 3 till staden, måste ju fixa pass och lite sånt och Alexander ska göra en synundersökning=)

Igår blev det en myskväll med film och massa mys med mitt stora hjärta, Svea somnade som en stock vid 7! Sedan fick vi besök av jonas, ja en allmänt lugn och skön kväll =)
Näe nu måste jag börja göra mig klar inför jobbet!!
Ha en bra dag! Pussåkram!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0