SaraIdaSofia! -

så var det dags igen!

Ännu en i ny vecka är påbörjad.. Jag har just kommit hem från jobbet och nu sitter jag hemma och funderar om jag ska snabba mej och göra lite nytta innan jag ska på jobbet igen, vi har nämligen nå möte i eftermiddag.
Thomas hämtar loppan på dagis idag och sedan får hon vara hos han och busa tills mitt möte är finito!

Jobbet idag gick bra fast jag tappade tydligen bort 18 tallrikar. Jag sa att jag var säker på att dom inte skickat in nå tallrikar men dom envisades om att dom visst gjort det. Jag började fundera om jag blivit sinil eller bara allmänt lost.. Sen bytte jag teori och började leta efter en dold kamera..
Dock så visade de sig efter många om och men att dom faktiskt aldrig skickat in några tallrikar utan istället ställt in dom i skåpet bland dom rena.. 
haha! Kul va de iaf!

Näe bäst att jag sätter igång om jag ska få något gjort idag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0