SaraIdaSofia! -

So long suckers!

Helgen börjar ta slut och det är ju lite tråkigt eftersom jag gillar helgen så himla mycket :P
Men en ny jobbvecka stundar och eftersom jag trivs så bra på mitt nya jobb så gör det ju inget :)
Nu är vi hos Thomas, eller jag och Svea. Alex gick till Olasjö och skulle se nå innebandy. Dock är de bara ja och Svea här :P Men de går ju lika bra :P

Igår så blev en bra dag, en repa till staden för några ärenden och sen när loppan somnade så blev de föräldramys, Min man hade hyrt en bra film, köpt lite kex och ost och lite snarra:) Aldrig fel!
Rikigt mysigt! Så mysigt att jag somnade tätt intill min älskling och när han sedan tyckte att vi skulle gå till sängen så var jag oväckbar =P så imorse vid halv 6 slog jag upp mina stora blå och insåg "oj sover jag fortfarande på soffan"
Haha, men så kan de gå :) jag flyttade då över till sängen där Svea hade fått ta min plats i sängen och så mös vi alla tre hela morgonen i sängen :)

Ikväll blir det gomiddag eftersom det aldrig blivit av i helgen =P men ikväll då jäklarns :D
Nu ska jag dricka lite kaffe och se om inte Alex är på g tillbaka! Hoppas ni har haft en bra helg! PUssåkram

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul att du har hittat ett jobb som du trivs med, för idag ska man väl vara glad att man har ett jobb över huvud taget. Vad är det du jobbar med?

2011-10-17 @ 22:03:55
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0